Wie is wie?

Benieuwd wie je tegenkomt in onze klaslokalen?

Ben je nieuw op onze school en wil je graag weten bij welke meester of juf je in de klas zit? Of ben je gewoon nieuwsgierig wie je tegenkomt in onze verschillende klaslokalen? Klik hieronder en ontdek het!

Zit je met vragen of andere zaken? Twijfel niet om ons te contacteren!

Basisschool

Wil je graag de mensen die de school draaiende houden beter leren kennen? Maak kennis met het administratieve team, het onderhoudsteam, de vrijwilligers, de ouderraad en nog meer!

Kleuterschool

Benieuwd in welk dierenklasje je kleine spruit terecht komt? Ontmoet onze juffen & meesters van de kleuterschool!

Lagere school

Wie wordt jouw juf of meester in de lagere school? Ontdek onze klassen en hun leerkrachten hier!

Maak kennis!

Maak kennis met onze school!

Bekijk deze video gemaakt door één van onze leerlingen en maak kennis met de Zilverenhoek!